Budite dirigent vašeg prodajnog orkestra
Izgradnja pravih odnosa s vašim klijentima predstavlja osnovu poslovanja. U rasponu cjelokupne tvrtke - informacije se trebaju distribuirati redom da bi se isporučili pravi proizvodi, pravim klijentima, u pravo vrijeme.
Budite proaktivni. Planirajte prodajne aktivnosti, nadzirite njihov tijek, steknite trenutačni uvid u njihove rezultate. Telefonski razgovor, e-mail ili fax poruka, bilješke sa sastanka ili bilo koji drugi dokument vezan je uz promotivnu ili prodajnu aktivnost te uz određenog klijenta. Na taj način sve je na svom mjestu i ništa se više ne može zagubiti.
Steknite potpuni pregled nad vašim klijentima. Smjernice su vrlo vrijedne informacije o potrebama određenog klijenta ili grupe klijenata, o tržišnoj potrebi za određenim proizvodom, ili pak o konkurenciji. Pratite ih, analizirajte, te procjenjujte jer se možda baš iza neke od njih krije vaša nova poslovna prilika.
Uočili ste svoju novu poslovnu priliku. Nemojte je propustiti. Osmislite promotivne aktivnosti i follow-up procedure. Delegirajte zadatke u pravo vrijeme, pravim osobama. Budite promptno obaviješteni o svim relevantnim izmjenama, izvršenjima ili dopunama. Planirajte resurse.
Ukoliko ste se pronašli u gore navedenoj priči, onda je ovo rješenje upravo za vas. Bazirano na Lotus Notes platformi, na jednostavan način uvodite red u vaše informacije. I ne samo to. Postajete spremni za tržišnu utakmicu. Napad, vezni red i obrana. Sve je na svom mjestu.
| Ispis |